wtorek, 30 stycznia 2018

Najpopularniejsze książki stycznia wg goodreads.com

Zdarza mi się czytać w oryginale (jeśli jest to angielski :), dlatego lubię wiedzieć, co dzieje się nie tylko na polskim ale i światowym rynku wydawniczym. A dzieje się sporo. Oto kilka najpopularniejszych książek stycznia.

  • The Cruel Prince by Holly Black – rozpoczynająca serię The Folk of the Air #1


Autorkę można kojarzyć z popularnych także w Polsce Kroniki Spiderwick oraz jako współautorkę – razem z Cassandrą Clare cyklu Magisterium.
The Cruel Prince jest skierowaną do młodego czytelnika fantastyką, która cieszy się ogromną popularnością. Mimo, że od premiery nie minął jeszcze nawet miesiąc zdobyła już ona tysiące czytelników.  

  • Kobieta w oknie - A.J. Finn


Światowy bestseller wydany niemal jednocześnie w 40 krajach – polska premiera planowana jest na 2 lutego, ale recenzję książki zaczynają się już pojawiać na różnych blogach i serwisach. Kobieta w oknie to psychologiczny thriller z, podobno zaskakującym zakończeniem. Zamierzam to sprawdzić :)

  • The Wife Between Us by Greer Hendricks, Sarah Pekkanen


Debiut tego duetu autorek, i to debiut tak udany, że podobno jego ekranizacją zainteresowany jest sam Steven Spielberg.

  • Kredziarz - C.J. Tudor


To także debiut, thriller, który cieszy się duża popularnością wśród czytelników, i zbiera niemal same pozytywne recenzję. I co ważniejsze można go już przedpremierowo nabyć i w naszym kraju – premiera końcem lutego :)

  • Panie na zamku - Jessica Shattuck



Książka, będąca skrzyżowaniem powieści historycznej, obyczajowej z psychologicznym thrillerem, ukaże się niemal jednocześnie w kilkunastu krajach. W Polsce już końcem stycznie :)

Dużą popularnością cieszą się też m.in:





Jestem bardzo ciekawa kiedy ukażą sie naszym kraju :) 


5 komentarzy:

  1. KobKobi w oknie i Kędzierzy bardzo mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam tylko o Kredziarzu, ale jakoś mnie nie ciekawi :D
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba słabo popularne, bo gdyby nie fakt, że przed chwilą zobaczyłam u kogoś Kredziarza, nie znałabym żadnej z wyżej wymienionych :D no ale niech będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpopularniejsze wg użytkowników goodreads :) Przed tworzeniem tego wpisy, też o niektórych nie słyszałam :)

      Usuń
  4. Kobietę w oknie właśnie czytam :) Bardzo mnie ciekawi Kredziarz :]

    OdpowiedzUsuń