środa, 17 stycznia 2018

Światowe zapowiedzi kontynuacji znanych cykli w 2018

Rok 2018 zapowiada się interesująco nie tylko na polskim, ale i światowym rynku wydawniczym. Dziś kilka książek z gatunku fantastyki młodzieżowej, na które czekają wierni fani na całym świecie, a które ukażą się w najbliższych miesiącach.

1.       A Court of Frost and Starlight - Sarah J. Maas z cyklu “Dwór cierni i róż” (tom 3.1)
Wielka gratka dla tych, którzy sądzili, że muszą rozstać się z bohaterami serii – która cieszy się i w naszym kraju ogromną popularnością.

2.      Queen of Air and Darkness - Cassandra Clare z cyklu “Mroczne intrygi” (tom 3)
Dokończenie kolejnej trylogii należącej do serii: “Ze świat nocnych łowców”. Dla wielu pozycja obowiązkowa. Niestety jej wydanie planowane jest dopiero pod koniec 2018 roku.

3.      A Reaper at the Gates - Sabaa Tahir z cyklu “An Ember in the Ashes” (tom 3)
Trzecia (ale niekoniecznie ostatnia) długo wyczekiwana część cyklu, który zyskał sobie wielu fanów i zebrał bardzo pozytywne recenzję – także wśród polskich czytelników.

4.      Restore Me - Tahereh Mafi z cyklu „Dotyk Julii” (tom 4)
Po opowiadaniach mieszczących się czasowo w środku serii, autorka zdecydowała się na kolejny, pełny tom. Fani całego cyklu z pewnością czekają.

5.      War Storm - Victoria Aveyard z cyklu „Czerwona Królowa” (tom 4)
Długo wyczekiwane zakończenie bestsellerowego cyklu pani Aveyard, miejmy nadzieję, że autorka sprosta pokładanym w niej oczekiwaniom :)



To tylko niektóre książki, które ukażą się w tym roku. Mam nadzieję, że polskie wydawnictwa nie każą nam długo czekać na rodzime wydania tych tomów. Dla czytelnika nie ma nic bardziej irytującego niż stan, gdy nie wie co słychać u jego ulubionych bohaterów J

8 komentarzy:

  1. Oby wszystkie doczekały się jak najszybciej polskich wydań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdą z tych serii mam zamiar w przyszłości przeczytać. Premiery nie dla mnie, ponieważ no nie udało mi się przeczytać nawet pierwszych części (oprócz dotyku Julii). Czekam w tym roku na kontynuację serii Kwiat paproci oraz kolejną część Prawdodziejki ;)
    Pozdrawiam,
    Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratka dla miłośników takich opowieści, sympatyczne wyczekiwanie na kontynuację. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dotyk Julii tak dawno temu czytałam, ale jak sobie przypomnę Warnera to aż mam ochotę znowu sięgnąć, a teraz jeszcze dalszy tom. Może jak wyjdzie to tak zrobię :) Dwory już zakończyłam i chociaż były genialne to nie chcę żadnej kontynuacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać finału Czerwonej Królowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem kiedy będą w wersji polskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Restore me" i "War storm" dla mnie obowiązkowe :) Nie miałam pojęcia o premierach tych książek, a że czytałam poprzednie powieści autorek, te są dla mnie obowiązkowe.

    OdpowiedzUsuń